Helma Born per 1 oktober algemeen directeur BPD in Nederland

De managing board van BPD Europe B.V. heeft besloten om Helma Born (52) per 1 oktober aanstaande te benoemen tot algemeen directeur voor de Nederlandse ontwikkelactiviteiten. Helma is sinds 2021 directeur in de regio Zuid-West voor BPD. In haar nieuwe functie krijgt zij de verantwoordelijkheid over alle regiokantoren en de bijbehorende ontwikkelactiviteiten in Nederland. Samen met financieel directeur Ruud van Dam vormt zij per 1 oktober aanstaande de tweehoofdige directie van BPD in Nederland.
  • Publicatiedatum: 11 juli 2024

Harm Janssen, CEO BPD, over haar benoeming: 'Als managing board zijn wij trots dat we voor deze belangrijke functie in onze organisatie iemand uit eigen gelederen hebben kunnen benoemen. We hebben Helma de afgelopen jaren leren kennen als een zeer betrokken leider en een uitstekende regiodirecteur. Helma heeft, mede vanuit haar vorige banen zoals partner bij adviesbureau Procap en als programmadirecteur bij de Master City Developer opleiding, diepe en brede ervaring met gebiedsontwikkeling in Nederland. Ik kijk er dan ook naar uit om, samen met mijn collega’s uit de Managing Board, met Helma Born in Nederland en Alexander Heinzmann in Duitsland sturing te geven aan onze activiteiten in Nederland en Duitsland.'

Helma Born Bpd Bouwfonds Gebiedsontwikkeling
Helma Born werkt sinds 2021 bij BPD en daarvoor als partner bij adviesbureau Procap en programmadirecteur bij de Master City Developer opleiding