BPD benoemt Jan Werkman als directeur Verkoop & Gebiedsmarketing voor Nederland
Per 1 november aanstaande zal Jan Werkman (51) starten als directeur Verkoop & Gebiedsmarketing bij BPD en toetreden tot het managementteam in Nederland. Jan Werkman heeft in diverse commerciële functies de eindverantwoording gedragen voor woningverkoop en -verhuur waaronder bij Funda. Ook heeft hij diepe nationale en internationale ervaring met het ontwikkelen en uitbouwen van digitale verkoopplatforms.
Harm Janssen, algemeen directeur BPD | Bouwfonds gebiedsontwikkeling, over de benoeming: 'Onder leiding van Jan Werkman kunnen we met de BPD-organisatie verder bouwen aan ons toonaangevende online verkoopplatform en aan het optimaliseren van de verkoop- en marketingstrategieën voor de duizenden nieuwbouwwoningen die we jaarlijks door heel Nederland in verkoop brengen. Zowel in tijden van woningschaarste als in tijden van groeiend aanbod, is het doorgronden van de woonwensen van potentiële klanten van onschatbare waarde. Ik heb er alle vertrouwen in dat Jan met zijn team een grote bijdrage gaat leveren aan onze missie om wonen voor iedereen betaalbaar en bereikbaar te houden.'